پادشاه اینترنت - 3
loading...

پادشاه اینترنت

[Contact_Form]

پدر و مادر بابک خرمدین به قتل دختر و دامادشان هم اعتراف کردند.

به گزارش خبرنگار قضائی خبرگزاری تسنیم، در تازه‌ترین نتایج تحقیقات قضائی درباره قتل بابک خرمدین مشخص شد پدر و مادر این کارگردان سینما، سال‌ها قبل دختر و داماد خود را هم به قتل رسانده‌اند.

قاضی محمد شهریاری سرپرست دادسرای امور جنایی تهران در گفت‌وگو با تسنیم اعلام کرد: دو متهم این پرونده (پدر و مادر بابک خرمدین) در جدیدترین اظهارات خود اعلام کردند در سال‌های گذشته دختر و داماد خود را هم به قتل رسانده‌اند.

گفته می‌شود داماد خانواده خرمدین در سال 90 و دختر آنها در سال 97 هر دو به شیوه‌ای یکسان به قتل رسیده‌‌اند و اجساد آنها در مکانی نامعلوم که هنوز افشا نشده، دفن یا رها شده است.

ساعت 3:30 بامداد روز 26 اردیبهشت فردی که زباله‌ جمع‌کن بود در تماس با پلیس 110 اعلام کرد داخل سطل زباله در ورودی اکباتان، فاز سه یک جسد مثله شده را کشف کرده است.

با اعلام این خبر به سرعت تیمی از مأموران کلانتری 135 آزادی در محل حاضر شده و با جسد مثله شده مردی مواجه شدند که در یک پلاستیک سیاه رنگ قرار داشت. در ادامه مأموران پلیس آگاهی و اکیپ بررسی صحنه جرم نیز در محل حاضر شده و با انگشت‌نگاری و سایر اقدامات تخصصی، موفق به شناسایی هویت جسد مثله شده شدند.

در ادامه هویت جسد هویدا و مشخص شد متعلق به بابک خرمدین؛ کارگردان سینمای ایران بوده است. مأموران آگاهی تهران بزرگ در ادامه سراغ پدر و مادر مقتول رفتند و از آنها تحقیق به عمل آوردند؛ پدر و مادر مقتول در ابتدا دچار تناقض‌گویی شدند اما سپس به قتل پسر خود اعتراف کردند.

بنابر اعترافات والدین مقتول، آنها ابتدا داروی بیهوشی در غذای بابک ریخته و او را بیهوش کرده بودند، سپس وی را به حمام خانه منتقل و در نهایت مثله کرده بودند.

امین بازدید : 53 چهارشنبه 29 اردیبهشت 1400 زمان : 11:44 نظرات (0)

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در نامه‌ای جدید به رهبر معظم انقلاب به تشریح جنایات وحشیانه اشغالگران صهیونیست علیه قدس، محله الشیخ جراح، مسجد الاقصی، غزه و سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸ پرداخت.

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در نامه‌ای جدید به رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: با توجه به تشدید تجاوزات و جنایات رژیم اشغالگر علیه ملت و مقدسات فلسطین، تماس‌های گسترده‌ای با طرف‌های مختلف برقرار کردیم و از آن‌ها خواستیم مانع از پیشبرد جنایات و اهداف شوم دشمن شوند و هشدار دادیم که این جنایات قطعاً از سوی ملت و مقاومت فلسطین بی‌پاسخ نخواهد ماند.

وی اظهار داشت که اصرار سران جنایتکار رژیم صهیونیستی بر ادامه تجاوزات خود علیه ملت، سرزمین و مقدسات فلسطین، مستلزم پاسخی قاطع و مشروع از طریق مقاومت در نوار  غزه بود.

اسماعیل هنیه اظهار داشت: امروز دشمن جنایتکار با کشنده‌ترین سلاح‌های ممنوعه بین‌المللی به‌طور شبانه‌روزی علیه مردم غزه دست به وحشیانه‌ترین جنایات می‌زند و کنار آن فجیع‌ترین جنایات را هم در حق تظاهرکنندگان در قدس، کرانه باختری و سرزمین‌های اشغالی 1948 مرتکب می‌شود.

هنیه ابراز کرد: ما در برابر این جنایت‌های بی‌وقفه، خواستار تحرک فوری و بسیج مواضع اسلامی و عربی و بین‌المللی به‌منظور اتخاذ مواضعی قاطع و واداشتن دشمن صهیونیستی به توقف جنایات خود علیه مردم تحت محاصره غزه، توقف هرگونه تجاوز علیه ساکنان قدس و مقدسات آن و پایان دادن به هرگونه تعدی علیه مسجد الاقصی و نمازگزاران فلسطینی در داخل آن هستیم.

امین بازدید : 56 چهارشنبه 29 اردیبهشت 1400 زمان : 11:40 نظرات (0)

فرزاد مجیدی مدیر اجرایی تیم فوتبال استقلال گفت: افشین پیروانی در جایگاهی نیست که درباره استقلال و هوادارانش صحبت کند.

فرزاد مجیدی که روی خط تلفنی برنامه فوتبال برتر آمده بود، درباره اظهارات افشین پیروانی مدیر فوتبال پرسپولیس گفت: در ابتدا باید بابت شکست در دربی از هواداران عذرخواهی کنم. همچنین باید بگویم پیروانی در جایگاهی نیست که درباره استقلال و هوادارانش صحبت کند.

وی افزود: پیروانی در دربی حرف زشتی زد و گفت اینها «زِر زر» می‌کنند. تعجب می‌کنم ناظر و داور چهارم چرا با ایشان برخورد نکردند.

می‌گویند همه تیم‌ها علیه پرسپولیس متحد شده‌اند، اما چرا نمی‌گویند همه مشکلات سر این تیم است. هفته قبل برای سپاهان پنالتی نگرفتند و این هفته برای استقلال. وقتی پرسپولیس را بردیم و به فینال جام حذفی صعود کردیم، این همه خوشحالی نکردیم که اینها خوشحال بودند. در این دربی باید عین آب خوردن بازی را می‌بردیم. از فدراسیون توقع داریم با این افراد برخورد قانونی کند.

مدیر اجرایی تیم فوتبال استقلال با اشاره به توئیت آذری جهرمی علیه ستاره‌های قهرمانی استقلال گفت: هر کسی می‌خواهد باشد، وزیر باشد، مدیر باشد یا مدیرعامل، حق ندارد توهین کند. اگر مدیرعامل پرسپولیس روی خط برنامه نمی‌آید چون بلد نیست دروغ بگوید. مثل آقایان قسم جلاله نمی‌خورم و حرفی نمی‌زنم. پرسپولیس از همراه اول 30 میلیارد تومان گرفته است. این باشگاه خیلی حمایت می‌شود. همه هم بحث حمایت‌ها از این تیم را می‌دانند.

مجیدی خاطرنشان کرد: یک جام برای این تیم (پرسپولیس) کنار بگذارید تا بقیه تیم‌ها با هم رقابت کنند. چهار سال است که با شلوغ‌کاری و این الفاظ قهرمان می‌شوند. هفته گذشته قرار بود صحبت کنم، اما آنقدر درباره فرد همراه ایشان (پیروانی) صحبت کردید که آخر هم نفهمیدیم چه کسی است. همه تیم‌ها معترض هستند و فقط یک تیم خاص معترض نیست! موافق هستیم یک تیم خاص را قهرمان کنند و جام بدهند و بقیه با یکدیگر رقابت کنند. شما دربی را شانسی بردید و از تک موقعیت‌تان استفاده کردید. البته داوری هم به سودتان بود. مدیرعامل باشگاه ما درست صحبت کرد و اگر الان روی خط برنامه هستم، چون مدیرعامل پرسپولیس روی خط نیامد.

وی با انتقاد شدید از پیروانی مدیر تیم فوتبال پیروزی گفت: او در جایگاهی نیست که درباره استقلال صحبت کند و به‌عنوان کوچک‌ترین عضو خانواده استقلال از حق استقلال نمی‌گذرم. درست نیست هر هفته آقایان شلوغ‌کاری کنند. مدیرعامل این باشگاه چون نمی‌تواند دروغ بگوید روی خط نمی‌آید. در جلسه هماهنگی قبل از بازی قرار بود 15 بلیت برای ما باشد، 15 بلیت برای آنها. وقتی وارد ورزشگاه شدیم 200، 300 نفر از طرف آنها آمده بودند. چرا هر سه دقیقه که قرار بود موزیک و تشویق‌های هواداران استقلال پخش شود، اجازه این کار را ندادند؟ اگر یگان ویژه نبود، به مشکل می‌خوردیم و امنیت نداشتیم. این افراد تشویق هم می‌کردند. فکر می‌کنید چرا گفتند نیمه دوم چهار پنج دقیقه دیر وارد زمین شویم، چون خواستند این افراد را بیرون کنند.

مدیر اجرایی استقلال ادامه داد: چرا جلسه کمیته انضباطی دیدار سپاهان - پرسپولیس قبل از دربی تشکیل نشد، اما 24 ساعت پس از دربی گفتند قرار است جلسه انضباطی تشکیل شود؟ اگر پنالتی که برای استقلال گرفته نشد، برای پرسپولیس اتفاق می‌افتاد این برنامه که نه، حتی در صبح بخیر ایران هم مصاحبه می‌کردند. فرهاد مجیدی پس از دربی یکبار اعتراض نکرد و بهانه نگرفت و تبریک هم گفت. دوستان اما، شلوغ می‌کنند. چه بسا اگر یک بار تذکر می‌دادند این اتفاقات آخر دربی تکرار نمی‌شد.

مجیدی بار دیگر با اشاره به توهین آذری جهرمی علیه استقلال گفت: متأسفم که این شخص در ایران وزیر است. ایشان حق ندارد به لوگوی استقلال توهین کند. او که هیچ، نوه و نتیجه‌اش هم عمراً قهرمانی در آسیا و مثل ستاره‌های ما و افتخاراتش را نخواهند دید. وزیر ارتباطات باید به خاطر بی‌احترامی به لوگوی استقلال از همه استقلالی‌ها عذرخواهی کند. حتی هواداران پرسپولیس به خاطر عملکرد ایشان دل خوشی از او ندارند. باز هم می‌گویم وزیر که هیچ، نوه و نتیجه‌اش هم ستاره قهرمانی را نمی‌بینند.

امین بازدید : 59 سه شنبه 28 اردیبهشت 1400 زمان : 12:03 نظرات (0)

یک مقام دفاعی آمریکا مدعی شد کشتی که در دریای عرب توقیف شده حامل اسلحه از ایران به مقصد یمن در حرکت بوده است.

 ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا اعلام کرد یک کشتی حامل هزاران قبضه اسلحه را در شمال دریای عرب توقیف کرده است.

یک مقام دفاعی آمریکا امروز یکشنبه در همین رابطه مدعی شد که تحقیقات اولیه نیروی دریایی این کشور به این نتیجه رسیده کشتی فوق از ایران راهی یمن بوده است.

امین بازدید : 56 یکشنبه 19 اردیبهشت 1400 زمان : 23:31 نظرات (0)

در پایان دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و پیروزی بازیکنان 2 تیم درگیری شدیدی با یکدیگر پیدا کردند.

این درگیری در ادامه به ورودی رختکن کشیده شد و صحنه‌های ناخوشایندی در تونل ورزشگاه نقش‌جهان به وجود آمد.

ظاهراً این درگیری از لحظه ورود فرشاد فرجی به زمین مسابقه آغاز شد و ادامه آن پس از سوت داور مسابقه به نشانه پایان بازی بود.

این دیدار که در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر برگزار شد با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

امین بازدید : 65 یکشنبه 19 اردیبهشت 1400 زمان : 23:25 نظرات (0)

هادی در خصوص عملکرد تیم‌های ایرانی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت :  تیم‌های کشورمان عملکرد خوبی داشتند و خوشبختانه موفقیت خوبی کسب کردند. نمایندگان ایران انسجام خوبی داشتند و قدرت بدنی آنها مثال‌زدنی بود. مهمترین ویژگی بازیکنان ایرانی، کار فردی آنهاست که در هر رقابتی همیشه تعیین‌کننده است.

وی با بیان اینکه کار گروهی در نمایندگان کشورمان حرف اول را می‌زد، تصریح کرد: این موضوع نشان داد که تیم‌های ما برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا خوب کار کرده‌اند. امیدوارم درخشش تیم‌های ما در آسیا در  سطح ملی هم تداوم داشته باشد و این موفقیت می‌تواند به رشد فوتبال ایران کمک کند.

دروازه‌بان پیشین استقلال درخصوص نمایش این تیم در رقابت‌های آسیایی گفت: تغییرات کادر فنی و حضور فرهاد مجیدی روی نیمکت استقلال، شرایط روانی خوبی برای بازیکنان رقم زد و مشخص بود که آنها از لحاظ بدنی، در شرایط خوبی قرار داشتند. وحدت تاکتیکی و هماهنگی خوبی نزد بازیکنان ایجاد شده بود و استقلال از لحاظ فنی، سطح باکیفیتی داشت. نقش قایدی بسیار موثر بود و با توجه به اینکه ستاره‌ها تعیین‌کننده هستند، استقلال در مرحله گروهی بازی‌های چشم‌نوازی ارائه کرد.

طباطبایی در مورد دیدار استقلال مقابل الهلال عربستان در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: استقلال در این دوره، در گروه سختی قرار داشت و حضور تیم‌های باکیفیت در گروه C، کار آبی‌پوشان را دشوار کرده بود. برای بازی با الهلال فرصت بیشتری وجود دارد و تیم می‌تواند با آمادگی کامل و حفظ هماهنگی خود به مصاف الهلال برود. باید از همین امروز برای این مسابقه برنامه‌ریزی کرد اگر چه شاید همین امروز هم دیر باشد.

امین بازدید : 67 دوشنبه 13 اردیبهشت 1400 زمان : 12:53 نظرات (0)

«سعید خطیب‌زاده» سخنگوی وزارت خارجه ایران صبح دوشنبه در نشست هفتگی خود با خبرنگاران که به صورت مجازی برگزار شد، گفت: دوشنبه گذشته در ادامه سفر منطقه‌ای ظریف، او گفت‌وگوهای خود را در بغداد و بعد در عمان و کویت ادامه داد. در هر سه کشور، با مقام‌های این کشورها درباره مسائل منطقه‌ای، دوجانبه، منطقه و جهان اسلام انجام شد. سفر منطقه‌ای موفقی بود.

کمیسیون مشترک برجام روز جمعه کارش را ادامه می‌دهد

سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه کمیسیون فصلی برجام ادامه نشست‌های خود را داشت که روز شنبه پایان یافت، افزود: هیات‌ها برای برخی مشورت‌ها به پایتخت‌ها برگشتند و در حال رایزنی هستند. روز چهارشنبه نیز من در کمیته اطلاعات مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی کردم که درباره کارزارهای ضد اطلاعاتی و انحصار در فضای مجازی صحبت کردم. همچنین کمیسیون مشترک برجام روز جمعه کارش را ادامه می‌دهد.

خبر تبادل زندانیان میان ایران و آمریکا تأیید نمی‌شود

خطیب‌زاده در پاسخ به سوالی درباره تبادلات زندانیان میان ایران و آمریکا تصریح کرد: مساله زندانی‌ها همواره در دستورکار ایران بوده است؛ جدا از گفت‌وگوها و مسائلی که در برجام دنبال می‌شود. همیشه طرح‌ها و ایده‌هایی مطرح بوده است. این گزارش‌ها از منابع آگاه تایید نمی‌شود.

خطیب‌زاده درباره آزاد شدن هفت میلیارد دلار از دارایی‌های ایران خاطرنشان کرد: همه این منابع باید یکجا آزاد شوند.

امین بازدید : 60 دوشنبه 13 اردیبهشت 1400 زمان : 12:50 نظرات (0)

طبق داده های وزارت بهداشت هند، این کشور با 401993 مبتلای روزانه به کرونا امروز (شنبه) شاهد یک رکورد تازه در تعداد ابتلا به این ویروس بود.

طبق آمارهای دولتی تعداد مرگ و میر ناشی از این ویروس نیز طی 24 ساعت گذشته 3523 نفر اعلام شده است.

از اواخر فوریه که دومین موج کرونا در هند آغاز شد 7.7 میلیون نفر به تعداد مبتلایان افزوده شده است.

کمبود واکسن کرونا در هند برخی شهرداری ها در این کشور از جمله در کلانشهرهای اصلی را مجبور کرده است تا واکسیناسیون تمام افراد 18 سال به بالا را به تعویق بیاندازند.

افراد 45 سال به بالا از پیش واجد شرایط واکسینه شدن بودند. رسانه های داخلی هند می گویند 600 میلیون فرد دیگر نیز از روز شنبه واجد شرایط خواهند شد.

اما برخی شهرداری ها می گویند که به دلیل کمبود واکسن، قادر به واکسینه کردن این گروه سنی جدید نیستند.

آرویند کجریوال وزیر ارشد دهلی از شهروندان خواسته است تا به مراکز واکسیناسیون مراجعه نکنند چرا که دوزهای واکسن مورد نیاز هنوز دریافت نشده‌اند.

منبع : تسنیم

امین بازدید : 64 شنبه 11 اردیبهشت 1400 زمان : 11:03 نظرات (0)

با پایان دیدارهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب در پنج گروه این مسابقات، هشت تیم صعودکننده به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا حریفان خود را شناختند.

با توجه به نتایجی که در هفته پایانی از مرحله گروهی رقم خورد، سه تیم ایرانی در مرحله یک هشتم نهایی حضور خواهند داشت که باید 13 و 14 سپتامبر (22 و 23 شهریور) به مصاف رقبای خود بروند.

برنامه بازی‌های این مرحله در منطقه غرب به شرح زیر است:

پرسپولیس ایران - استقلال تاجیکستان

استقلال ایران - الهلال عربستان

تراکتور ایران - النصر عربستان

شارجه امارات - الوحده امارات

در حالی که بسیاری از هواداران استقلال و پرسپولیس منتظر برگزاری دربی در این مرحله بودند، اما حداقل در این مرحله شاهد رویارویی آسیایی استقلال و پرسپولیس نخواهیم بود. البته پرسپولیس باید به مصاف استقلال تاجیکستان، تیمی همنام رقیب سنتی پرسپولیسی‌ها اما سرخپوش!

امین بازدید : 59 شنبه 11 اردیبهشت 1400 زمان : 10:59 نظرات (0)

بابک مرادی هافبک تیم فوتبال استقلال گفت، این تیم فقط به صعود از گروهش قانع نیست، چرا که تیمی پرافتخار در آسیاست.

بابک مرادی پس از برتری یک بر صفر استقلال مقابل الشرطه عراق و صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: الشرطه تیمی فیزیکی و خوب بود که آمده بود که مقابل ما نبازد. آنها جوانمردانه جنگیدند و خوشحالم که در این مسابقه پیروز شدیم.

وی درباره صعود تیمش از گروه C لیگ قهرمانان آسیا و پیش‌بینی‌اش از مرحله بعدی گفت: ما تیمی پرافتخار در آسیا هستیم که به صعود از گروه راضی نمی‌شویم‌. اینجا آمده بودیم که دل هواداران‌مان را شاد کنیم و امیدوارم در آینده هم موفق شویم.

استقلال در گروه مرگ آسیا با صعودی مقتدرانه، به یک هشتم نهایی صعود کرد و آرزوی قهرمانی برای این تیم در لیگ قهرمانان آسیا در امسال را داریم.

امین بازدید : 69 شنبه 11 اردیبهشت 1400 زمان : 1:04 نظرات (0)

تعداد صفحات : 12

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
  • 1400
  • 1399
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 114
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 152
  • باردید دیروز : 144
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 633
  • بازدید ماه : 1,977
  • بازدید سال : 5,283
  • بازدید کلی : 32,696
  • کدهای اختصاصی