پادشاه اینترنت - 4
loading...

پادشاه اینترنت

[Contact_Form]

هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال تهران گفت: بازی با الشرطه عراق اصلا آسان نیست و استقلال باید در این بازی باهوش و کم‌اشتباه باشد.

در خصوص تساوی استقلال برابر الاهلی عربستان گفت: استقلال در این بازی از لحاظ بدنی تحلیل رفته بود و نتوانست در مجموع نمایش خوبی داشته باشد. با این تساوی همه چیز به بازی آخر کشیده شد و اگر استقلال در بازی آخر شکست بخورد و الدحیل و الاهلی مساوی کنند، همه چیز تمام می‌شود. با وجود اینکه الشرطه شانس صعود ندارد اما قطعا برابر استقلال محکم بازی خواهد کرد چون تیم های عراقی با تیم‌های ایرانی کری دارند. بازی با الشرطه عراق اصلا آسان نیست و استقلال باید در این بازی باهوش و کم‌اشتباه باشد.

وی با اشاره به عملکرد استقلال بعد از امدن قرهاد مجیدی تاکید کرد: استقلال بعد از آمدن مجیدی نتایج خوبی گرفت و این بازیکنان همان نفراتی هستند که زمان مربیگری محمود فکری هم در استقلال حضور داشتند. با این حال نمی‌دانم چرا استقلال در زمان فکری نتایج لازم را نگرفت و حتی دیگر زیبا هم فوتبال بازی نمی‌کرد، البته بازیکنان استقلال زمان فکری نصف این کارایی را هم نداشتند و این موضوع خیلی عجیب است. این فوتبالیست‌ها با فوتبالیست‌های زمان ما خیلی فرق دارند. ما در هر تیم یا با هر مربی که کار می‌کردیم تا آخرین حد ممکن تلاش می‌کردیم و دنبال مسائل حاشیه‌ای هم نبودیم. نتایج استقلال طوری یود که در نهایت سرمربی عوض شد و عملکرد همین بازیکنان به یکباره از این رو به آن رو شد.

پیشکسوت استقلال در خصوص اینکه آیا آبی‌پوشان در لیگ برتر شانسی برای قهرمان شدن دارند، تصریح کرد:‌هنوز چیزی مشخص نیست. خیلی‌ها می‌گویند که سپاهان یا پرسپولیس قهرمان خواهد شد اما من معتقدم که چیزی قابل پیش‌بینی نیست. استقلال و حتی چند تیم دیگر هم که در جدول پایین‌تر هستند می‌توانند شانس قهرمانی داشته باشند.

امین بازدید : 64 جمعه 10 اردیبهشت 1400 زمان : 11:36 نظرات (0)

بهترین گلزن لیگ برتر روسیه برای چهارمین فصل متوالی، گل‌نزن‌ترین بازیکن این رقابت‌ها شد.

به نقل از سایت Sport24 روسیه سردار آزمون 16 فرصت مسلم گلزنی از 27 فرصت پیش‌آمده را در فصل جاری لیگ برتر روسیه از دست داده و این آمار او را در رده نخست گل‌نزن‌ترین بازیکن این رقابت‌ها قرار می‌دهد، این در حالی است که وی هم‌اکنون با 16 گل زده آقای گل رقابت‌ها نیز لقب گرفته است. رتبه دوم این رده‌بندی نیز به آرتم جیوبا، دیگر مهاجم زنیت با از دست دادن 13 فرصت گلزنی اختصاص یافت.

بر اساس این گزارش؛ سردار آزمون که مورد توجه والنسیای اسپانیا قرار می‌دهد برای چهارمین فصل متوالی در لیگ برتر روسیه رکورددار از دست دادن بیشترین فرصت‌‌های مسلم گلزنی است. او در فصول 18- 2017 (14 گل)، 19 -2018 (15 گل) و 20 - 2019 (17 گل) را از دست داد.

تیم زنیت سن‌پترزبورگ با 58 امتیاز صدرنشین لیگ برتر روسیه در فصل جاری است و فردا در بازی برابر لوکوموتیو مسکو در صورت کسب نتیجه تساوی برای سومین بار متوالی قهرمان می‌شود.

امین بازدید : 71 جمعه 10 اردیبهشت 1400 زمان : 11:12 نظرات (0)

سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در خصوص فایل صوتی وزیر امور خارجه ایران که در بخشی از آن در خصوص سیاست‌های روسیه نیز اظهاراتی مطرح شده است، اعلام کرد که تنها مواضع رسمی جمهوری اسلامی ایران را مدنظر قرار می‌دهد.

وزارت امور خارجه روسیه روز پنج‌شنبه برای اولین  بار به فایل صوتی منتشرشده از اظهارات محمدجواد ظریف که در بخشی از آن به سیاست‌های روسیه نیز اشاره شده است، واکنش نشان داد.

ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در نشست خبری هفتگی خود، درباره فایل صوتی محمدجواد ظریف گفت: «ما فقط مواضع رسمی ایران را مدنظر قرار می‌دهیم که بارها از زبان مقامات تهران بیان شده است.»

وی خاطرنشان کرد: «ایران بارها به‌صورت رسمی از مواضع مسکو در قبال برجام قدردانی و از تداوم همکاری‌ها با روسیه استقبال کرده است.»

سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در ادامه از نقش تأثیرگذار کشورش در حفظ برجام پس از خروج یکجانبه آمریکا از این توافق سخن گفت و تأکید کرد: «تفاسیر مطرح‌شده درباره این فایل صوتی در بحبوحه مذاکرات وین تنها به‌زیان این مذاکرات است، اما در مقابل، مسکو به تلاش خود برای احیای برجام ادامه می‌دهد.»

زاخارووا با اعلام اینکه روسیه هرگز بر سر منافع و شرکای خود معامله نمی‌کند، گفت: «روسیه ترجیح می‌دهد که بر مبنای عمل [درباره شرکایش] قضاوت کند و نه بر مبنای اظهارات نسنجیده و ناروا.»

امین بازدید : 72 جمعه 10 اردیبهشت 1400 زمان : 11:08 نظرات (0)
درب ضد سرقت طراحان نو پا به دنبال طراحی های خاص و منحصر به فرد هستند که کارهای بخصوصی برای خود ثبت کنند ، معمولا در بسیاری از پروژه ها به دلیل هزینه بالای بسیاری از درب ها ، از خرید ناچارا منصرف شده و ایده های خود را نمیتوانند خلق کنند.اینک ما این نوید را می دهیم که تمام درب های وارداتی را با بهترین و به صرفه ترین حالت تولید نماییم تا در کنار کیفیت نمای بسیار شکیلی به طراحی های شما بخشیم.درب های ضد سرقت مقاومت و استحکام بالایی دارند و بهترین گزینه برای محافظت از ساختمان و آپارتمانمان درب ضد سرقت می باشد.به دلیل اینکه در کنار ایمنی در زیبایی فضای خانه تاثیر به سزایی دارد.درب ضد سرقت با متفاوت ترین طراحی ها، زیبایی و امنیت را به ساختمان شما هدیه خواهد داد. تیم طراحی ما میتواند به رویاها و طرح های شما جامع عمل بپوشاند.برای مشاهده مطالب بیشتر درب ضد سرقت از سایت ما دیدن فرمایید ‏https://sepahandarb.com/21-درب-ضد-سرقت-ایرانی-سری-eco
sara_zand بازدید : 43 پنجشنبه 19 فروردین 1400 زمان : 16:03 نظرات (0)
سوریه آخرین آزمون و خطای ایران برای عبور از بحران بحرینی/ تلاش اسکوچیچ برای تثبیت 3-4-3

تیم ملی فوتبال کشورمان در آخرین دیدار دوستانه خود پیش از ورود مجدد به مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، به مصاف سوریه خواهد رفت.

ایران و سوریه؛ تیم‌هایی که در انتخابی جام جهانی 2018 در یک گروه برای صعود تلاش می‌کردند و حالا باید در مسیر جام جهانی 2022 به آماده‌سازی یکدیگر کمک کنند. این بار تفاوت‌هایی میان دو تیم وجود دارد. سوریه در گروه A و با 15 امتیاز صدرنشین است و با خیالی آسوده دیدارهای باقیمانده را انجام می‌دهد، اما ایران در گروه C با شش امتیاز و ایستادن در رتبه سوم نباید کوچک‌ترین خطایی انجام دهد. به همین دلیل این دیدار دوستانه به نوعی آخرین فرصت دراگان اسکوچیچ و شاگردانش در تیم ملی ایران است تا آزمون و خطاها را پشت سر بگذارند.

تیم ملی فوتبال ایران، در 14 ماه اخیر که دراگان اسکوچیچ را به‌عنوان سرمربی خود داشته هنوز نتوانسته است بازی رسمی داشته باشد و همه‌گیری ویروس کرونا حتی مجال برگزاری اردو و بازی دوستانه در تمام تاریخ‌ها را نداده است. دیدار دوستانه با ازبکستان، دیدار لغوشده با مالی و دیدار دوستانه با بوسنی فرصت‌های اسکوچیچ برای شناختن نفرات اصلی‌اش بوده و حالا آخرین فرصت او دیدار با سوریه است. اسکوچیچ باید تیمی را برای ادامه رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2022 قطر و جام ملت‌های آسیا 2023 چین آماده کند که شانس کمتری نسبت به عراق و بحرین برای صعود دارد، با این حال پیروزی در هر چهار مسابقه ایران را به صورت قطعی راهی مرحله بعدی خواهد کرد.

در مدت زمان کوتاهی که اسکوچیچ تیم ملی را در اختیار داشته (برگزاری اردو و بازی دوستانه) آنچه مشهود بوده، تغییر سیستم تیم ملی است. شاید تعدادی بازیکنان قدیمی از لیست بیرون رفته‌اند و تعدادی بازیکن جدید به لیست اضافه شده‌اند، اما اسکلت اصلی تیم ملی تغییر چندانی نداشته است. با این حال امتحان کردن سیستم‌های جدید در تیم ملی، نشان می‌دهد که کادر فنی فعلی نمی‌خواهد با سیستم قبلی ادامه مسیر را طی کند.

تیم ملی در هشت سالی که با کارلوس کی‌روش در دو جام جهانی و دو جام ملت‌ها رقابت کرد، بیشتر با سیستم 1-3-2-4 به میدان رفت که تمایل این کادر انجام بازی دفاعی بود. زمانی که مارک ویلموتس جانشین کی‌روش شد، شعار تیم ملی انجام بازی هجومی بود که البته تا حدودی عملیاتی شد، اما در تیم ملی تغییر سیستمی شاهد نبودیم و ملی‌پوشان بر پایه همان سیستم قبلی فقط در زمین آزادتر شده بودند که این مسئله بیشتر باعث به‌هم ریختن نظم تاکتیکی شد. با این حال، آنچه در تیم ملی با هدایت اسکوچیچ شاهدش بودیم، برپایی سیستمی جدید و بازگرداندن نظم تاکتیکی در بازی‌های دوستانه بوده است؛ نظمی که مشخص نیست در بازی‌های رسمی و مهم ایران تا چه اندازه حفظ شود، اما باید به آن امیدوار بود.

تیم ملی در دیدار مقابل ازبکستان یک نیمه سرگردان را پشت سر گذاشت و یک نیمه منظم داشت. در دیدار مقابل بوسنی که بهترین نمایش ایران با اسکوچیچ بود و پیروزی نیز رقم خورد، به نظر می‌رسید ملی‌پوشان به سرعت در سیستم جدید خود را پیدا کرده‌اند و نظم آنها در سیستم 3-4-3 به خوبی قابل مشاهده بود. حالا آنطور که پیداست، اسکوچیچ پس از امتحان چند سیستم مختلف در تمرینات و دو بازی دوستانه، توانسته به سیستم مدنظر خود دست یابد. احتمالاً استفاده از سیستم 3-4-3 که انعطاف‌پذیری بالایی در حملات و دفاع تیمی ایجاد می‌کند، سیستم نهایی تیم ملی خواهد بود. سیستمی که حالا اسکوچیچ باید نفرات اصلی‌اش را در دیدار مقابل سوریه پیدا کند و آخرین آزمون و خطاها را پشت سر بگذارد.

ملی‌پوشان ایران از ساعت 17:30 امروز (سه‌شنبه - 10 فروردین) در استادیوم آزادی به مصاف سوریه خواهند رفت. تیمی که تا به اینجا در میان تمام تیم‌های حاضر در انتخابی جام جهانی 2022 قطر و جام ملت‌های آسیا 2023 چین بهترین عملکرد را داشته و با پیروزی در تمام بازی‌هایش شکست‌ناپذیر نشان داده است. سوریه در دوره قبلی انتخابی جام جهانی نیز تنها تیمی بود که موفق شد دروازه ایران را باز کند و سوری‌ها در دیدار پایانی در ورزشگاه آزادی دو بار موفق به گلزنی شدند. هرچند ایران بازهم شکست‌ناپذیر نشان داد، اما سوری‌ها نشان دادند که حریف سرسختی هستند. حالا نیز این سرسخت‌ها می‌توانند حریف تدارکاتی خوبی برای تیم ملی ایران باشند تا اسکوچیچ و شاگردانش پیش از مصاف با عراق، بحرین، هنگ‌کنگ و کامبوج محک خوبی بخورند. دیدارهایی که میزبانی آن هم به بحرین سپرده شده است تا تیم ملی به لحاظ روانی دچار یک بحران شود. بحرانی که با کمک شیخ سلمان رئیس بحرینی AFC ایجاد شده و عبور از این بحران بحرینی می‌تواند یک اتفاق ویژه برای تیم ملی باشد.

امین بازدید : 60 سه شنبه 10 فروردین 1400 زمان : 13:57 نظرات (0)

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در هفته‌های گذشته لایحه بودجه سال 1400 را مصوب کردند که پس از تائید شورای نگهبان محمد باقر قالیباف رئیس مجلس آن را برای اجرا به رئیس جمهور ابلاغ کرد.

به گزارش تسنیم در ماده واحده قانون بودجه سال 1400 کل کشور آمده است:

بودجه سال 1400 کل کشور از حیث منابع و مصارف بالغ بر بیست و هشت میلیون و هشتصد و بیست و سه هزار و سیصد و نود و هشت میلیارد و چهارصد و پنجاه و هفت میلیون ریال به شرح ذیل است؛

الف- منابع بودجه عمومی دولت از لحاظ درآمدها و واگذاری دارایی‌های سرمایه‌ای و مالی و مصارف بودجه‌ عمومی دولت از حیث هزینه‌ها و تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و مالی بالغ بر 13 میلیون و هفتصد و سی و هفت هزار و ششصد و نود و نه میلیارد و دویست و شصت و هشت میلیون ریال شامل؛

1- منابع عمومی بالغ بر  دوازده میلیون و هفتصد و هفتاد و نه هزار و دویست و نه میلیارد و سیصد و پنجاه و شش میلیون ریال.

2- درآمدهای اختصاصی وزارتخانه‌ها و مؤسسات دولتی بالغ بر نهصد و پنجاه و هشت هزار و چهارصد و هشتاد و نه میلیارد و نهصد و دوازده میلیون ریال.

ب- بودجه شرکت‌های دولتی، بانک‌ها و مؤسسات انتفاعی وابسته به دولت از لحاظ درآمدها و سایر منابع تأمین اعتبار بالغ بر پانزده میلیون و هفتصد و سیزده هزار و دویست و هفده میلیارد و هشتصد و چهل و سه میلیون ریال و از حیث هزینه ها و سایر پرداخت ها بالغ بر پانزده میلیون و هفتصد و سیزده هزار و دویست و هفده میلیارد و هشتصد و چهل و سه میلیون ریال است.

به دولت اجازه داده می شود نسبت به ابلاغ نه میلیون و سیصد و هفتاد و نه هزار و دویست و نه میلیارد و سیصد و پنجاه و شش میلیون ریال منابع عمومی متناسب با مبالغ مصوب اقدام کند.

ابلاغ سه میلیون و چهارصد هزار میلیارد ریال (مابه التفاوت سقف ابلاغی تا اعتبار مصوب) از 6 ماهه دوم سال 1400 و صرفاً پس از اطمینان از تحقق منابع و متناسب با روند واریزی به خزانه در 6 ماهه اول قابل ابلاغ به مصارف مصوب است.

 

امین بازدید : 60 شنبه 30 اسفند 1399 زمان : 11:19 نظرات (0)

سخنگوی جنبش انصارالله گفت : همکاری ترکیه با عربستان و فروش سلاح‌های ترکی به این کشور در جنگ یمن موضوع تازه‌ای نیست.

«محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش انصارالله یمن در گفتگویی که روز گذشته با شبکه الجزیره داشت با اشاره به نقش پررنگ آمریکا در بحران یمن اعلام کرد، ایالات متحده بخش عمده‌ای از تجاوز ضد یمن است و طبیعی است که ما گفتگو با آمریکایی ها را بپذیریم؛ چراکه آنها طرف اصلی در این جنگ هستند و واسطه نیستند.

عبدالسلام گفت، آمریکایی‌ها ستون تجاوز علیه یمن و محاصره این کشور هستند و اگر آنها جدیتی که در حل بحران عربستان و قطر داشتند را درباره جلوگیری از تجاوز ضد یمن نیز در نظر می‌گرفتند بلافاصله این تجاوزات را متوقف می‌کردند.

سخنگوی انصارالله اظهار داشت، آمریکا می‌داند که برای رسیدن به منافع خود چه باید بکند و زمانی که دید قرار دادن نام انصارالله در لیست گروه‌های تروریستی مانع گفتمان دیپلماسی واشنگتن می‌شود این تصمیم را لغو کرد.

وی درباره همکاری ترکیه و عربستان سعودی در جنگ یمن اعلام کرد ریاض از ابتدای تجاوز به یمن اقدام به خرید هواپیماهای ترکیه کرده و هیچ چیز جدیدی در این موضوع وجود ندارد، عربستان همواره از کشورهای دیگر سلاح می‌خرد و خودش قادر به پیشرفت نیست.

محمد عبدالسلام تاکید کرد مهم نیست سلاح‌های عربستان، ترکی باشد یا آمریکایی و یا متعلق به هر کشور دیگری؛ چرا که این هواپیماها توسط پدافند هوایی یمن سرنگون می‌شوند.

وی تصریح کرد، پرتاب موشک‌های بالستیک و هواپیماهای ما در چارچوب موضع دفاعی است و در ماه گذشته جنگنده‌های دشمن بیش از هزار بار به ما حمله کردند. حملات موشکی ما یک تصمیم استراتژیک بوده و صرفاً یک اقدام نظامی میدانی نیست و در صورتیکه حملات دشمن موفق شود ما نیز عملیات‌های موشکی و پهپادی خود را متوقف می‌کنیم.

امین بازدید : 61 پنجشنبه 28 اسفند 1399 زمان : 15:46 نظرات (1)

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: اگر چه استقلال بازیکنان زیادی دارد، اما در نقل‌وانتقالات بازیکنان با نظر سرمربی جذب نشده‌اند.

صالح مصطفوی درباره شرایط تیم فوتبال استقلال پس از سه پیروزی با هدایت فرهاد مجیدی اظهار داشت: قصد دارم نکته‌ای را درباره وضعیت نقل‌وانتقالات استقلال در سه سال گذشته بگویم. از زمان وینفرد شفر، آندره‌آ استراماچونی تا فرهاد مجیدی عمدا یا سهوا که امیدوارم عمدی نبوده باشد، در زمان نقل‌وانتقالات، بازیکنان با نظر سرمربی جذب نمی‌شوند. مدیران کاری می‌کنند که سرمربی در زمان نقل‌وانتقالات نباشد و مشخص نیست با نظر چه کسی تیم بسته می‌شود. این یک خیانت بزرگ به استقلال بوده است.

وی افزود: متأسفانه شرایطی ایجاد شده که در نقل‌وانتقالات، استقلال با نظرات غیرفنی بسته شود. سردرگمی‌هایی که در سیستم و شکل بازی استقلال وجود دارد، به همین مسئله بازمی‌گردد. زمان آندره آ استراماچونی، استقلال با سیستم 3-3-4 شروع کرد، اما بعد از چند بازی سیستم بازی به 2-5-3 تغییر کرد، چون تیم را خودش نبسته بود و در جریان مسابقات متوجه می‌شود شرایط تیم درست می‌شود یا نه. وقتی درست نشود، مجبور است سیستم را عوض کند. وقتی یک مربی دوست داشته باشد تفکراتش را در زمین پیاده کند، باید ابزار برای او فراهم باشد. 

مربی تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: در تیم فعلی استقلال، چهار، پنج هافبک یک شکل وجود دارد و در یک پست مانند وینگر یک بازیکن بیشتر نیست. این موضوع ظلم بزرگی است که هر سال در حق استقلال می‌شود. متأسفانه در نقل‌وانتقالات سه سال اخیر شرایط به این شکل بوده و خوشبینانه‌اش این است که عمدی نبوده است. خریدهای نیم فصل دوم با نظر فرهاد مجیدی بوده، اما می‌بینیم بیشتر هافبک‌ها شبیه به هم بازی می‌کنند.

مصطفوی ادامه داد: در پست وینگر راست از وریا غفوری استفاده می‌کنیم و این موضوع نشان می‌دهد که ابتدای فصل مربی تیم را نبسته تا بگوید برای این پست‌ها چه بازیکنانی را می‌خواهد. بازیکنان در ابتدای فصل زمانی جذب شدند که استقلال مربی نداشت. زمانی که استراماچونی هم آمد، تیم بسته شده بود. استراماچونی رفت و فرهاد مجیدی را دیر اضافه کردند و تنها می‌توانست بازیکن آزاد جذب کند، آن هم بازیکنی مثل مدافع بلغارستانی که پنج ماه بازی نکرده بود. 

مربی استقلال گفت: 60 درصد بازیکنانی که فرهاد مجیدی می‌خواست، آخر فصل جدا شدند و به تیم‌های دیگر رفتند. بازیکن گرفتن در نیم فصل سخت است. اینها نکاتی است که باعث عدم قهرمانی استقلال می‌شود. بازیکنان باید با نظر سرمربی جذب شوند، اما سه سال است که استقلال از این مسئله ضربه می‌خورد. امیدوارم پایان فصل جاری این شرایط درست شود. شکل بازی استقلال باید در شأن این تیم باشد. 

وی با بیان اینکه جنس استقلال جور نیست، عنوان کرد: از بازی با سپاهان در فصل گذشته مجیدی را اذیت کردند تا از استقلال برود. کاری کردند سرمربی تیمی که سپاهان را دو بار در لیگ و جام حذفی شکست داده و در دربی به آن خوبی بازی کرده بود؛ برود. قصد و غرضی هم باشد، ضربه‌اش را استقلال خورد. آرزوی همه تیم‌های لیگ برتری و حتی یکسری از تیم‌های آسیایی است بازیکنانی که در استقلال حضور دارند را داشته باشند. اینها بازیکنانی هستند که قابلیت بازی در تیم‌های اروپایی دارند و شکی در کیفیت‌شان نیست، اما جنس تیم جور نیست. هواداران باید بدانند چه خیانت‌هایی به استقلال شده است. می‌گویند استقلال بازیکن زیاد دارد، اما این در حالی است که جنسش جور نیست. 

امین بازدید : 50 پنجشنبه 28 اسفند 1399 زمان : 15:40 نظرات (0)

 

بررسی لایحه بودجه سال 1400 در دستورکار نمایندگان در جلسه علنی روز(سه‌شنبه 14 بهمن ماه) قرار داشت که پس از استماع نظرات موافقان و مخالفان لایحه بودجه سال 1400  و استماع اظهارات محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه  و بودجه ، کلیات لایحه بودجه به رأی گذاشته شد که وکلای ملت با اکثریت آرا کلیات آن را رد کردند.

کانال ما در تلگرام

حجت الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی تسنیم در تشریح برخی از دلایل رد کلیات لایحه بودجه سال 1400، اظهار داشت : لایحه بودجه دولت ایرادات جدی دارد و حتی اقتصادانان هم سوء با دولت هم اشکالات جدی به لایحه بودجه سال 1400 داشتند.

وی در ادامه با بیان اینکه لایحه بودجه دولت برای کشور چالش زا بود، افزود: اجرای لایحه بودجه دولت تورم 70 الی 80 درصدی را برای جامعه به دنبال داشت  و با توجه به شرایط اقتصادی کشور چنین تورمی اقشار ضعیف را بیشتراز این تحت فشار قرار می‌داد.

عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه دولت درآمد‌های موهوم را در بودجه پیشبینی کرده بود، ادامه داد:ما شاهد تبعیض در بودجه سال 1400 بودیم به طوری که دولت در لایحه بودجه نهاد ریاست جمهوری را 60 درصد افزایش داده بود، اما افزایش 25 درصدی را برای افزایش حقوق کارکنان در نظر گرفته بود ؛ اگر پول نیست برای همه نباشد ، پس چرا برای نهاد ریاست جمهوری هستبرای مردم نیست؟

حجت الاسلام سلیمی با تاکید بر اینکه وابستگی بودجه به نفت یکی دیگر از ایرادات لایحه بود، اضافه کرد: گره زدن بودجه به مذاکرات با 1+5 هم از دیگر ایرادات لایحه بودجه بود از طرفی هم مالیات‌ها واقعی نبود و فرار مالیاتی وجود داشت.

نماینده مردم محلات در مجلس با بیان اینکه در بودجه عدالت در توزیع منابع رعایت نشده بود، اظهار داشت: بودجه نامتوازن  بود و هزینه‌ها در بودجه 40 الی 50 درصد افزایش یافته بود اما درآمدها بسیار کمتر از هزینه‌ها بود که این نیز یکی دیگر از ایرادات بود و به طور کلی تناقض‌های زیادی در لایحه بودجه وجود داشت.

حجت الاسلام سلیمی در پایان تاکید کرد: به طور کلی لایحه بودجه سال 1400 قابل دفاع نبود و از طرفی هم دولت هم تعامل مناسبی برای بودجه با مجلس نداشت.

امین بازدید : 59 جمعه 17 بهمن 1399 زمان : 11:51 نظرات (0)

دور گروهی ACL 2021 متمرکز برگزار می‌شود

کنفدراسیون فوتبال آسیا تاریخ برگزاری و مراحل مختلف لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ را به تفکیک اعلام کرد.

 

 به گزارش پادشاه اینترنت به نقل از ورزش سه، رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۲۱ چهارشنبه همین هفته یعنی هشتم بهمن ماه قرعه کشی می‌شود. در جدیدترین خبر، کنفدراسیون فوتبال آسیا تاریخ برگزاری این رقابت‌ها را به تفکیک مراحل مختلف اعلام کرده است.
 به این ترتیب بازی‌های پلی‌آف منطقه غرب روز ۷ آپریل (۱۸ فروردین) برگزار می شود. مسابقات گروهی در غرب آسیا از چهاردهم تا سی‌ام آپریل، یعنی ۲۵ فروردین تا ۱۰ اردیبهشت، به صورت متمرکز انجام خواهد شد و سپس مراحل حذفی از ماه سپتامبر از سر گرفته می‌شود.


 مراحل نیمه نهایی و فینال این رقابت‌ها به صورت رفت و برگشت انجام خواهد شد اما مرحله یک هشتم نهایی فقط شامل تک بازی است‌.

امین بازدید : 67 چهارشنبه 08 بهمن 1399 زمان : 11:06 نظرات (0)

تعداد صفحات : 12

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
  • 1400
  • 1399
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 114
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 53
  • باردید دیروز : 144
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 534
  • بازدید ماه : 1,878
  • بازدید سال : 5,184
  • بازدید کلی : 32,597
  • کدهای اختصاصی